МЕКТЕП ТАРИХЫ
Президентіміз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Қазақстан халқына жолдауында «Ауыл бұл халық өмірінің бейнесі ,
мәдениеті мен дәстүрінің ,салты мен рухани өмірінің қайнар көзі ,тек қана осы факторлар жиынтығы ғана бізден ауыл мәселесіне , соныі ішінде оның мектебіне өте сергек қарауымызды талап етеді» деп көрсетті. «Мектебі жақсы елдің ертеңі жақсы, келешегі кемел» деген ұғымының мағынасы аса тереңде жатыр.
Өткен ғасырдың жиырмасыншы жылдары Қарасаздағы сай саланы қоныстанған жеке үйлердегі сауат ашу , молдалардың тіл сындыру дәрістері орнына 1922 жылы тұңғыш рет екі басқышты мектеп ашылды.Оның алғашқы мұғалімі Жаркеттен оқып
келген Мұқаметқали Беласаров еді.Оқу 1924 жылы араб графикасы бойынша Ахмет Байтұрсынов құрастырған 28 әріптен тұратын төте жазу негізінде жүргізілді.Бұл жазу 1929 жылдары латын алфавитіне көшірілді.Ал 1940 жылы кириллица жазуы қабылданғаны мәлім.Бұл кезде басқа жерлердегі сияқты Қарасазда шаруалар бірлестігі құрылып жатқан болатын.Соған сәйкес аталмыш мектеп «коммунистік жастар меектебі», яғни ШКМ аталды.Бірер жылдан кейін Мұқаметқали Беласаровтың қызметі Жаркенттегі уездік оқу бөлімінің инспекторлығына жоғарылайды.Енді мұғалім болып қызылбөрік Мұстафат Жүнісов,Баспақов Әбіт,алжан (жапалақ) Қайым Жайламысов,Шұбаров Ұзақ атты азаматтар қызмет жасайды.Оқу төрт сыныптық жүйеге көтеріледі.Мектеп құрылысы қайта жөнделіп, бөренеден жасалады.1936 жылы бұл мектеп Қарасаздан Кеген елді мекеніне көшірілген.
Қазіргі Кегендегі мұражай сол мектеп үйі.Мұндағы мектеп орны жөткеріліп, сыртқы Қарасудағы елді-мекенге орын тебеді, ол
1936-0956 жылдары «Социалистік Қазақстан» мектебі аталады.Мектептің керегесі топырақ кесектен қаланады,онда шатыр атымен болмайтын еді.Ақиық ақын Мұқағали Мақатаев осы мектепте 8 –шы сыныпқа дейін
оқыған.1968-1969 оқу жылы Энгельс мектебі делінді.Кейін типтік жобадағы он жылдық мектеп құрылысы бой көтерді. Оған дейін К.Маркс атындағы жеті жылдық мектеп болып аталды.1969-72 жылдарында Әсем Сыздықова ,1973-81 Иманбергенов Рақыш, 1981-83 Әбеков Лұқпан , (оқу ісі жөніндегі орынбасар Дауқабақов Қасымбай)
,1983-86-да Нұрбатыр Орынбаев ,1986-93-те Нұрлан Артықов,1993-94 те Мұқан Түңлікбаев,1994 жылдан бері Нөкеев Әділжан директор болып жұмыс жасауда.
Осы орайда Албан Асан Барманбекұлы атындағы орта мектеп-гимназиясында
«Ауыл мектебін басқарудың тиімді жолдары» жаңаша жасалынып, нақты іс жүзінде көрініс тауып отыр.Алматы облысы ,Нарынқол ауданы,Атқару комитетінің 16 шілде 1991 жылғы №7-176 шешімі бойынша «Қарасаз» орта мектебі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 30 желтоқсан 1998 жылғы №1310 қаулысы бойынша «Қарасаз»
көп салалы гимназия болып, 2002-2003 жылы Албан Асан Барманбекұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы аталып, облыстық білім басқармасы бекіткен негізгі екінші оқу жоспары бойынша және гимназияның компаненттерімен толықтырылған негізінде жұмыс істеп келеді.
Соқ,соқ,
жүрек , қозғал миым,
Ми қозғалмай ойды да қозғау қиын,-деп Мұқағали жырлағандай шәкірт жүрегінің түкпірінен жол тауып ойлау қабілетін дамытып ,саналы азамат болып қалыптасуына дейін үлес қосатын әрине ұстаз!Мектеп ұжымы бірнеше жылдан бері озық технологиия түрлерімен жұмыс жүргізуде.Мектепте жалпы сыныптардың 11 сыныбы тереңдетілген бағытта, тең жартыға жуығы гимназиы бағытында оқытылады.Пән мұғалімдерінің жемісті еңбектерінің нәтижесінде 2 мұғалім Ы.Алтынсарин медалінің иегері, 10 мұғалім Қазақстан Республикасының Халық ағарту ісінің үздігі,и6 мұғалім
Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің Құрмет грамотасымен марапатталған.
Албан Асан Барманбекұлы атындағы орта мектеп-гимназиясының басты мақсаты; Оқушылар мен мұғалімдердің психологиялық білімдерін ғылыми тұрғыда ұйымдастыра отырып,оқу-тәрбие жұмыстарын
жетілдіруді жолға қою.
Міндеті; Жаңа ХХI ғаыср талаптарына сәйкес білім беруді ұйымдастырудағы мұғалімнің ізденістерін еліміздің жаңа педагогикалық технологияларын пайдалана отырып ,өскелең ұрпақтың біліктілігін қалыптастыру,білім беру сапасын арттыру, осыған сәйкес мынандай жұмыстарды жүзеге асырамыз:
-Кабинеттерді,залдарды бүгінгі талапқа сай болатындай жыл сайын жабдықтап отырамыз.
-Оқушылардың қабілетін анықтау мақсатында жылына екі рет өре бәйге өткізіп,оған жыл бойы оқушыларды даярлау.
-Әр ұстазбен, дирекция мүшелерімен келісім шарт негізінде жұмыс жүргіземіз.
Мектебімізде «Ең үздік пән бірлестігі», «Үздік бірлестік детекшісі», «Жыл
мұғалімі», «Жыл сынып жетекшісі», «Үздік пән кабинеті», «Жыл оқушысы» сайыстарын ұйымдастырамыз.
-Әр апта ,әр тоқсан сайын оқушылардың білім
дәрежелері тексеріліп,психоло
гиялық зерттеу педконсилиум өткізіледі.Журнал,дәптер ,өзара сабаққа қатысу,өзіндік білім көтеру жағдайын жоспарланған кесте бойынша тексеріп,қорытындылап отырамыз.
-Оқу сапасын оқыту нәтижесін арттыруда мұғалім басты тұлға болғандықтан,озат тәжірибені насихаттау ,мұғалімге тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсетудің бір түрі-ғылыми тәжірибелік,ғылыми теориялық семинарлар арқылы жүзеге асырылады,Сол себепті ұстаздарға көмек көрсетуге әр пән бірлестігі жағынан әдістемелік көмек ұйымдастыру қажет.
-Оқушылардың туған жеріне ,еліне с сүйіспеншілігін арттыру мақсатында «Мен кіммін деп мақтанамын» атты таным
бағдарламасы айына бір рет жүргізіледі.
-Бітіруші сыныптар бойынша жетісіне бір рет кемінде қосымша ұйымдастыру және осы бағытта «+5» тестілеу технологиясын жүргізуде.
Ата-аналармен келісе отырып айына бір рет ақылы байқау тестісін өткізіп отырмыз.
-Гимназия сыныптарында оқушылар ата-анасының арызы бойынша қабылданса, оған сабақ беретін ұстаздары да конкурстық негізде қабылданады
.